Sider

søndag den 15. juni 2014

Endnu et færdigt juniprojekt

Der er tale om en bestillingsopgave til en kollega. Hendes datter er vild med Barbapapa - om jeg ikke lige kunne lave sådan en til hende? Andre har heldigvis været i gang med det før mig, så jeg behøvede ikke opfinde den dybe tallerken. Opskriften fandt jeg her hos Pia. Jeg har hæklet øjnene i stedet for at klippe dem i filt. Her fandt jeg en passende størrelse øjne i bogen "Hæklet julepynt". Jeg har brugt det tykke bomuldsgarn fra Stof og Stil (godt 2 nøgler) og hæklet på nål nr. 4,5. Barbapapa er ca. 30 cm høj og har et lidt skævt smil og let løftede øjenbryn. Pyt, det er her man kan se at den er hjemmelavet. Det giver ham også lidt personlighed, synes jeg. Nu er jeg spændt på, hvad modtageren siger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar