Sider

tirsdag den 12. februar 2013

L som lænestol

Det ultimative yndlingsmøbel i huset er min store, hyggelige lænestol. Jeg kunne bo i den, hvis det skulle være. Faktisk har jeg ind i mellem sovet i den, når høje græspollental har forhindret mig i at finde ro i vandret position. Det er fra denne lænestol mange hækle- og strikkeprojekter udgår. Film og bøger nydes og verdenssituationer ordnes med familie og veninder herfra. Inderst har den en turkis uldpolstret overflade, yderst en kjole syet af undertegnede, som kan vaskes eller skiftes ud efter behov. Komforten forhøjes med en puf til benene. En god lænestol - det er livet!

3 kommentarer:

  1. Vel er det så. En god lænestol er livet!
    Sådan een ønsker jeg mig også. Indtil videre må jeg nøjes med en plads i flydesofaen sammen med resten af familien...

    ps. fedt indlæg! : )

    SvarSlet
  2. En god lænestol er guld værd... jeg ville ikke undværer min for som du siger så kan man klare alt fra den - næsten

    SvarSlet
  3. Uha ja. Med en lænestol kan man klare meget!

    SvarSlet