Sider

torsdag den 7. februar 2013

G som Give Away

Nu har jeg skrevet på bloggen i 4 måneder, så det er tid til en Give Away - glimrende valg af dag, ikke? Gaven er selvfølgelig garn købt på Garn-Garagens stand i lørdags: 3 nøgler Supersoft ren uld i flotte farver.
Desuden må vinderen få en af DuddeLuttes opskrifter. Gå ind på webshoppen og vælg en af de fine modeller, så sørger jeg for, at den bliver sendt til vinderen sammen med garnet på billedet.
Det er enkelt at deltage. Du skal bare skrive en kommentar til indlægget, så får du et lod i konkurrencen. Husk at skrive din emailadresse, hvis du ikke har en blog. Sidste chance for at deltage er onsdag den 20. februar kl. 15.00. Vinderen afsløres den 22. februar.
For god ordens skyld: Billledet er lånt hos Duddelutte og hun sponsorerer en del af denne Give Away.

DuddeLuttes vest "Den voksne Tøs"

15 kommentarer:

  1. jeg vil da bestemt gerne være med i denne give away.. ja det er en oplagt dag.. jeg havde haft det samme i tankerne.. men pga. sygdom, har jeg ikke nået at få det klart.

    SvarSlet
  2. Wow - jeg er helt sikkert med. Sikke da en lækker Give Away og fuldstændig oplagt G-indlæg! : )

    SvarSlet
  3. Super godt G ord - jeg er med :-) Lækre farver du har valgt :-)

    SvarSlet
  4. Nøj, jeg vil meget gerne være med, elsker de blå farver, du har valgt! Jeg har længe tænkt, at jeg ville strikke nogle babyveste - så Lillebror-modellen er oplagt. Velkommen tilbage i øvrigt, godt at se dig igen. :-)

    SvarSlet
  5. Jaaa jeg vil også gerne være med! Sikke en god G'er : )
    hilsen Anna

    SvarSlet
  6. Jeg er også med! Flotte farver.

    SvarSlet
  7. Den ide havde jeg også med G-ordet - men fandt dog på noget andet.. Men garn kan jeg altid bruge.. så den er jeg med på.

    SvarSlet
  8. Bertram modellen er der oplagt til de blå farver, så jeg er med.

    SvarSlet
  9. Den vil jeg også gerne vinde... min første deltagelse i en give away

    SvarSlet
  10. Supersoft i farver jeg ikke har :-) Det vil jeg gerne vinde- også en opskrift fra Duddelutte- hvor fedt!

    SvarSlet
  11. uha det ville jeg RIGTIG gerne vinde. Den er jeg med på.
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Så lækker en give away, erhebt klart med. Super fint G :)

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne være med , garnet er jo skønt og smukke blå farver ... også er det jo bare så hyggeligt at strikke småt , så en lillebror model er fin :-)

    SvarSlet
  14. super flotte farver. jeg vil gerne være med. linda@dyregod.dk

    SvarSlet