Sider

fredag den 26. oktober 2012

WIP

Nej, overskriften er ikke en tyrkfejl! WIP står for Work In Progress, og jeg har flere arbejder i gang på hæklenål, strikkepinde og symaskine. Nogle har ligget læænge, fordi jeg lige er blevet optaget af noget andet. Andre er gået i stå, fordi jeg er kommet til et besværligt eller kedeligt sted i processen. Nogle projekter kører godt. Det gælder fx det tæppe, jeg er ved at hækle.
Der hækles runde firkanter.

Nogle af farverne
Jeg havde ellers hæklet et tæppe, da jeg fandt denne Drops opskrift. Men som en veninde siger: "Man kan ikke have for mange tæpper!", og da jeg kunne købe garnet på tilbud, var der ingen undskyldning. Jeg er godt halvvejs med firkanterne (der skal laves 63), og så skal det jo "bare" samles.

1 kommentar:

  1. Hold da op, du er da allerede kommet langt!
    Glæder mig til at vise dig mit tæppe på lørdag :-)

    SvarSlet